Re: macbook air

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 20 Jan 2008 - 23:24:29 MET

** Jacek Wojaczyński <kocurek@post.pl> wrote:

> Nie jest to wg mnie wcale jakaś bardzo odległa przyszłość.

Dlatego napisałem, że moim zdaniem prędziutko się przyjmą, ale dziś to nie jest
rozsądny zakup. Jeżeli masz ograniczony budżet to koszt dysku SSD go pożre, a
za tę samą cenę możesz np. wziąć większą baterię, szybszy dysk etc. i
użytecznie wyjdzie Ci to samo co z SSD. SSD obecnie są atrakcyjne na tyle aby
usprawiedliwić koszt jedynie w środowiskach typu czasi z blejdami.

> Nie wszystko gorsze. Cena lepsza, a to bardzo istotny argument przy zakupach.

Cena lepsza za odpowiednio gorszy sprzęt. To tak jakbyś mówił, że kiełbasa jest
atrakcyjna bo jest o wiele tańsza od cielęciny. No OK, jest, ale istnieje pewna
różnica. Aczkolwiek kiełbasą też się najesz.