Re: Jak precyzyjnie ustalic, ktory podzespol wymienic, aby uzyskac najwieksze przyspieszenie?

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Sun 20 Jan 2008 - 15:50:04 MET

Użytkownik Maciek napisał:

[cut]

No to jakis hardkorow nie robisz, ze musisz miec odlot maszynke.
Starcyz jakis popularny E2xxx, 2GB RAMu, przelozyc kontroler i dyski.
Karta obecnie prawie kazda ma 2xDVI. Wzrost bedzie znaczny. Ja myslalem,
ze Ty tutaj rakiete budujesz a to takie se standardowe robotki reczne.

ps. Ja mam arkusz 100cm x 70cm, 30pix/cm, plik zajmuje 2,5GB, gradient
trwa okolo 4 minut na Q6600@3,6GHz, 4GB RAMu. A ja to robilem na
E4300@2GHz, 2GB RAMu, to jest dopiero zmula ;]

--
Pozdrawiam,