Re: Szukam laptopa

Autor: Freddie28 <freddie28_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 20 Jan 2008 - 11:38:20 MET

> Gdyz ponieważ bo to nie jest karta graficzna do gier mój drogi.

Czegoś tu nie kumam. Podobno ta karta w "3D Mark06 ma wynik na poziomie
3800 i bije wszystko do GF7800 włącznie", a przecież 3D Mark06 testuje
karty bardziej pod względem obsługi gier niż CAD-ów. Więc w końcu jak to
jest z tą kartą? W grach będzie lepsza niż GF7800 czy nie?

Nie kupuję laptopa tylko po to aby na nim grać, ale na pewno częściej będę
na nim grał niż uruchamiał CAD-y. Tak naprawdę CAD-ów w ogóle nie planuję
uruchamiać na tym laptopie - CAD-y to nie moja działka.