Re: Szukam laptopa

Autor: Andrzej Kaczmarek <andrzejk_at_gmail.com>
Data: Sun 20 Jan 2008 - 11:31:00 MET

Freddie28 pisze:

> Skoro bije wszystko to czemu na wymienionej przez ciebie stronie jest w
> klasie drugiej a nie w pierwszej?

Nie wiem, zapytaj twórców rankingu. Ja patrzyłem tylko na cyferki w 3D
Marku, bo tym się wszyscy gracze "jarają" ;)

> Po za tym nie bardzo się orientuję w
> kartach typu Quadro, nie wiem czym się różnią od kart "nie Quadro" i
> dlatego raczej je omijam. Nie znam nikogo kto by miał kartę Quadro, więc
> nie mam jak sprawdzić co to z cudo.

Tym, że są przeznaczone na stacje robocze m.in. do zastosowań typu CAD.
Mają parę "ficzerów" przydatnych tamże, a dodatkowo masę certyfikatów i
optymalizację pod konkretne aplikacje. Pograć też sobie na nich można,
ale radzą sobie tutaj zdecydowanie gorzej, niż ich "growe" odpowiedniki
(dla Quadro FX570m jest to GF 8600M GT).

--
pozdrawiam,
Andrzej