Re: Jaki kontroler USB 2.0?

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sat 19 Jan 2008 - 12:35:32 MET

Jamajka wrote:
> Taki co by był BEZ PROBLEMOWY i niezawodny, chodził ze starymi płytami,
> najlepiej bez żadnych dodatkowych sterowników!

To, czy da się bez sterowników zależy od systemu.
Używałem chińszczyzny na kontrolerze (bodajże) NEC, w działaniu nie
sprawiało problemów, aczkolwiek wykonane było bez uwzględnienia
jakichkolwiek zasad. Dla zaoszczędzenia kosztów Chińczyk wlutował zworę
zamiast bezpiecznika, o elektronicznej regulacji prądu (100mA domyślnie,
500mA po zainicjowaniu urządzenia) nie było mowy - prąd nie był niczym
ograniczony. Efekt - gdy pewnego dnia uszkodził mi się (również chiński, a
co) przedłużacz USB, zrobiło się zwarcie, poszło kilkadziesiąt amperów,
kabel uległ zwęgleniu (gdyby mnie nie było, powstałby pożar) i spaliła się
płyta główna.
I wątpię, byś znalazł coś lepszego...

k,