Re: dziwny bład - pamięci

Autor: adam <mrzafka_at_wp.pl>
Data: Sat 19 Jan 2008 - 12:29:19 MET

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:fmsldq$5l0$1@news.wp.pl...

> Ciekawe... Na prawdę ciekawe. Gdzie je kupiłeś, bo pojedynczych raczej
> nigdzie nie kupisz.

???

> błedzie,
>
> To ustaw, żeby zatrzymał się na tej informacji.

Gdybym wiedział jak, nie robiłbym z siebie durnia. Poproszę o podpowiedź.
Za którymś razem odczytałem kawałek - zainicjowanie aplikacji nie powiodło
się gdyż...(było jeszcze tylko kilka słów)
Tak jest przy każdym wyłączeniu kompa z obsadzonymi nowymi + starymi
pamięciami.

> Pamięci ci sypią.

Pamięci są dobre. Miałem dwie kingston kvr400 po 512mb (jednostronne) i
dokupiłem dwa kingmaxy
Działać to miało na 333mhz. Pierwsze odpalenie kompa - O.K., każde
przeładowanie systemu, lub start po wyłaczeniu - i na okienku logowania
zaczyna się reset - i tak do usioru, albo do zwisu na niebiesko, bądź
czarnego ekranu.
Pomyślałem, że albo któraś jest wadliwa, albo nie pasują do siebie - więc
szybko wymieniłem na dwa praktycznie takie same kingstony, jak te które mam
(tyle, że dwustronne) i... problem jest bez zmian, a testuję już drugi
zestaw pamięci, więc ich uszkodzenie jest niemal wykluczone.
Kolejność w gniazdach też zmieniałem. Sprawdzałem różne kombinacje i
czyściłem gniazda. Opcja 2 stare kości w dualu - działa, dwie nowe w dualu -
działa, razem = kłopoty w każdej kombinacji ułożenia.

abc