Re: Szukam laptopa

Autor: Andrzej Kaczmarek <andrzejk_at_gmail.com>
Data: Sat 19 Jan 2008 - 12:36:18 MET

Freddie28 pisze:
> Szukam z DVI lub ze złączem do stacji dokujacej, która będzie miała wyjście
> DVI.

HP Compaq 8510w - wbudowane ma HDMI (potrzebna będzie przejściówka), a
zwykłe DVI dostępne jest w stacji dokującej. Z podanych przez Ciebie
wymagań brakuje mu portu podczerwieni. Ewentualnie model 8510p - zamiast
Quadro jest bodajże Radeon 2600HD, reszta identyczna.

> Po za tym ta karta "nVidia Quadro FX 570M" - jest słabsza niż GeForce Go
> 6600, a ja szukam czegoś mocniejszego np. NVidia Go 6800/7800/7900.

Bazując na wynikach z 3D Mark06 podanych tutaj:
http://www.notebookcheck.net/Comparison-of-Grafic-Cards.130.0.html

To jednak to "słabsze" Quadro z wynikiem na poziomie 3800 bije wszystko
do GF7800 włącznie ;)

--
pozdrawiam,
Andrzej