Re: Jaki kontroler USB 2.0?

Autor: newsy z onetu <newsyzonetu_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 19 Jan 2008 - 01:13:24 MET

Jamajka pisze:
> Jaki polecicie dobry, wewnętrzny kontroler USB 2.0 pod PCI na śledziu?
>
> Taki co by był BEZ PROBLEMOWY i niezawodny, chodził ze starymi płytami,
> najlepiej bez żadnych dodatkowych sterowników!

hm modeli nie podam, ale korzystałem z przynajmniej trzech różnych i
żaden nie sprawiał najmniejszych kłopotów. wiem, że to modele, które za
15-20zł "chodzą" na allegro, jednego (takiego samego) tracera/trust (nie
pamiętam) w MM widziałem za 35zł bodajże.. więc żadna wyższa liga, a
bardzo ładnie działały z komputerami od Pentium 166MMX do Durona 1200 na
starej płytce z SDRAMami i bez USB 2.0 (z sześć różnych komputerów
pomiędzy nimi się przewinęło, aktualnie działa na P3 550 na BX)
Pozdr
ps. systemy to slackware (9 aż do teraz), ubuntu/kubuntu, jakiś suse się
przewinął, nie pamiętam, czy jakiś windows na tym stał