[OT] jakas kamera jak najtansza

Autor: ZAQ <dfsd_at_sf.pl>
Data: Thu 17 Jan 2008 - 11:00:46 MET

potrzebuje jakiejs kamery, by raz na jakis czas
zarejestrowac jakis 10 sekwencji po 3 min.,
czasem ze znajomymi chodzimy na rozne chore
imprezy i warto czasem zarejestrowac rozne
dziwne zdarzenia, by mozna potem bylo wrzucic
na youtube i miec pamiatke, nie zalezy mi na jakosci
jak na drogich cyfrowych kamerach po ~2500zł
tylko tak by w miare wyraznie bylo widac i dźwięk
by był w miare słyszalny ale nie typu "11Khz history"

na allegro jest pełno jakis dziwactw na karty pamieci
w cenie okolo 400zł, moj aparat cyfrowy niestety
posiada tylko mozliwosc 30sek. klipow.
chcialbym odrobine lepsza jakosc, cos 640x480 styknie.

moze cos uzywanego, czy inne wynalazki.

narazie znalazłem jakies minidv (zielony w tym jestem)

- SAMSUNG VP-D361
- JVC GR-DA20