Re: macbook air

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Thu 17 Jan 2008 - 10:55:08 MET

Użytkownik Fiodor napisał:

> sory stary ale szukasz czegos czego niema,
> na sile chcesz utrudniac uzytkowanie
> sprzetu, konkrety? no daj zesz spokoj
> to sprzet nie dla ludzi ktorzy z konsoli
> wpisuja komendy...

W sumie to o dziwo odpowiedziales na pytanie dla kogo to jest, dla
ludzi, ktorzy korzystaja z konsoli ;) Bo zadnych "grubszych" multimediow
tam nie podlaczysz z powodu malej ilosci USB. Nie utrudniam na sile
niczego, po prostu dla mnie to gadzecik malouzyteczny. Argumenty za to
przyzwoita waga, wymiary, design ale maszyna nie jest w pelni
wartosciowa. Za to Sony jest jeszcze lzejszy, mniejszy i ma wszystko to
o czym moze marzyc uzytkownik PC.

--
Pozdrawiam,
Maciek