Re: macbook air

Autor: Maciej Bojko <maciej.bojko_at_gmail.com>
Data: Wed 16 Jan 2008 - 02:56:59 MET

On Wed, 16 Jan 2008 01:34:20 +0100, Fiodor <fiodor@post.pl> wrote:

>> JEDEN port USB? Bez Ethernetu?
>
>e no bez jaj, chcesz takie cudo
>okablowac archaicznym ethernetem
>albo stadem niepotrzebnych urzadzen
>usb? to jest przyszlosc a nie epoka
>kamienia lupanego ;)

Ty tak poważnie, czy jaja sobie robisz?

Chrzanię przyszłość, pomyślmy raczej o teraźniejszości. Co mam zrobić,
jak trafię do hotelu, gdzie nie ma WiFi, tylko Ethernet - płakać?
Jeżeli chcę jednocześnie używać myszy i podłączyć iPoda - ups, już w
tym momencie o jeden port za mało. A drukarka, aparat fotograficzny
(surprise, surprise: slotu SD też nie ma)? A gdzie wetknę kartę do
jakiegoś blueconnecta czy innego internetu via telefon? Oj, nie ma
slotu ExpressCard (już niech będzie, że na Pcimci położyliśmy laskę).
A może zmontuję sobie film nakręcony kamerą cyfrową? O, FireWire też
nie ma!

Po prawdzie to nic nie ma. Trochę jakby Kononowicz go projektował.

Przyszłość? Are you f... kidding me?

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com