Re: macbook air

Autor: Fiodor <fiodor_at_post.pl>
Data: Wed 16 Jan 2008 - 04:23:07 MET

Maciej Bojko wrote:

> Ty tak poważnie, czy jaja sobie robisz?

jak najbardziej powaznie, slyszales o targecie?
ten sprzet nie jest dla ciebie,
mam nadzieje ze nie wylewasz zali na
producentow pieluch ze nie robia ich
dla ciebie? ;)

> Chrzanię przyszłość, pomyślmy raczej o teraźniejszości. Co mam zrobić,
> jak trafię do hotelu, gdzie nie ma WiFi, tylko Ethernet - płakać?

zwykle campaniele ma hotspot
ok, zakladamy ze po przyjechaniu maluchem
do hotelu marki "gmina" masz tylko
kabel, Apple USB Ethernet Adapter dostepny
w akcesoriach cie zadowoli

> Jeżeli chcę jednocześnie używać myszy

myszy? do takiej maszyny? no wez pan
zapoznaj sie z funkcjami touchpada
gesty, 1, 2, 3 palce...

> i podłączyć iPoda - ups, już w
> tym momencie o jeden port za mało.

sory ale po co podlaczyc ipoda i trzymac go tam?
rozumiem ze synchronizacja muzyki i filmow?
5 minut ipod odlaczony,

> A drukarka, aparat fotograficzny
> (surprise, surprise: slotu SD też nie ma)?

coraz bardziej mnie zadziwiasz, drukarke?
no pal licho mozesz przeciez wozic to
koromyslo ze soba, masz usb w koncu
jak ci malo za 15 zyli masz hub
z 5 sztukami, czujesz sie teraz lepiej? ;)

> A gdzie wetknę kartę do
> jakiegoś blueconnecta czy innego internetu via telefon? Oj, nie ma
> slotu ExpressCard (już niech będzie, że na Pcimci położyliśmy laskę).

target,target, u nas to jeszcze modemy
telefoniczne beda przez 100 lat

> A może zmontuję sobie film nakręcony kamerą cyfrową? O, FireWire też
> nie ma!

w kamerze tylko firewire?

> Po prawdzie to nic nie ma. Trochę jakby Kononowicz go projektował.

echh, ty pecetowy polaczku! ;)

> Przyszłość? Are you f... kidding me?

ee, az dziw bierze ze masz taka "super technologie"
jak internet, bez urazy ale czepiles sie, nic wiecej
nie szkoda ci nerwow?
masz 3 rodzaje laptopow w serii appla
macboka, macboka pro i macboka air,
sadzac po tobie dla ciebie bylby pro

twoja historia:
jest pewien pan, wybiera sie do innego miasta
zabierajac do plecaka ipoda, drukarke, aparat,
kamere, mysze, komplet akcesorii,
laptop fujiutsu, wsiada do pociagu rozklada sie
w przedziale klasy 2 dla palacych,
podlacza wszystko, troche ciezko bo w przedziale scisk
i nie ma gdzie rozlozyc akcesorii, ok all podlaczone
ipod, drukarka, mysz, kamera i aparat, uruchamia
system, w miedzyczasie wyciaga telefon i pisze sms-a
jest zadowolony bo ma na cd najnowszy film w divix
i moze go sobie wlaczyc, ludzie patrza i zazdroszcza
alez on ma sprzet... upss ktos wlazl w kamere
i kopnal ipoda!, nic to, stacja koncowa
pospieszne skladanie wszystkiego do plecaka,
dobrze ze nie zabral gaci na wymiane - ma miejsce
na wszystkie gadzety, ok wysiadka na dworcu
jedzie do hotelu, nie wie ktory ma internet
bo nie sprawdzil tego wczesniej, wybral tani
niestety bez lazienki za 40 zl, dzwoni
do zony kochanie przyjechalem, do szefa tez,
idzie na spotkanie, nie ma projektora
pal licho pokaze to na moim 17 calowym ekranie laptopa,
przedsiebiorcy chca danych, ok, szlag
nie wzialem drukarki, zaraz wracam, wraca
podlacza drukarke, nie dziala, jest problem
jakos udaje sie wydrukowac, a nie papieru zabraklo,
ok, wraca do pokoju, wlacza film na divix wypija piwo...

moja historia:
jest pewien pan, wybiera sie do innego miasta
zabierajac, ipoda, aparat, macbooka air, komplet rzeczy
na zmiane, jest miejsce na wszystko, torba naramienna
jest lekka i nieduza, wsiada do pociagu, w przedziale
wyciaga ipoda, wlacza swoja ulubiona muzyke, przymyka
oczy, stacja koncowa, wychodzi, przypadkiem widzi
ladny zabytek, robi kilkanascie zdjec, dochodzi
do hotelu, ktory wybral wczesniej (majacego hotspot)
120 zl/doba campaniele z dobrymi warunkami (tv, lazienka,
prysznic), rozklada sie po podrozy, ucruchamia
macbooka, laczy sie w wideokonferencji ze swoja
rodzina ktora tez ma kamerke w laptopie, opowiada
ze zrobil fajne foto zabytku i ze zaraz je pokaze,
podlacza aparat przez usb, zdjecia od razu widoczne
sa podczas wideokonferencji, rodzina sie cieszy,
pozdrawia i wylacza sie, czas na sprawy zawodowe
informuje szefa ze juz przyjechal i jest gotowy
do prezentacji, po kilku godzinach na spotkaniu
z paroma przedsiebiorcami przedstawia prezentacje
na macbooku podlaczonym do projektora przez Micro-DVI,
dane marketingowe przesyla przez bluetoth do
przedsiebiorcow laptopow, spotkanie udane, wraca
do pokoju, bierze ipoda, aparat i idze zwiedzic miasto,
wraca, wlacza macbooka, wchodzi na itunes wypozycza
szklana pulapke 4 placac 3,99 usd, po chwili
juz zaczyna ogladac...