Re: Drukarka laserowa

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Wed 16 Jan 2008 - 00:50:44 MET

Użytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisał w wiadomości
news:fmir1m$8gm$1@node1.news.atman.pl...
> Użytkownik "Magdalena" <magdalenaok@interia.pl> napisał w wiadomości

> Ta z P.. jest nowsza.

> Żadnej bym nie polecał. Mają bardzo małe pojemniki na toner, w związku z
> tym druk wychodzi drogo.

w 100% sie zgadzam

> Przy dużym obciązeniu warto zainwestować w droższy model za to drukujący
> taniej. Przy mniejszym lepiej wypada Samsung czy Brother. Weź też pod
> uwagę atramentówkę K550 i nowsze modele z tym samym werkiem. To całkiem
> udana konstrukcja.

no wlasnie tutaj niekoniecznie sie zgodze :)
uzywam K550 od prawie roku i musze przyznac, ze mnie sporo rozczarowala...
Do wydrukow szybkich, biurowych jest OK, ale do grafik i zdjec sie nie
nadaje - lepiej sie Photosmarty sprawuja, co wiecej, nawet starsze
officejety drukowaly ladniej. Za to rzeczywiscie to jest tani wydruk na
oryginalach HP.

> W tańszych HP pojemnik i bęben są zawsze razem.

Wlasciwie we wszystkich drukarkach HP klasy Home Office i Small Office.
Dopiero w duzych biurowych kombajnach zaczyna sie separacja bebna.

Pozdrawiam
Michal