Re: MS-7255 zmiana biosu

Autor: tg <a_at_a2154.a>
Data: Tue 15 Jan 2008 - 18:32:45 MET

Użytkownik "tg" <a@a2154.a> napisał:

> (moze sie jeszcze zdarzyc ze to plyta w wersji P4M900M-L,
> P4M900M-IL, P4M890M-IL, P4M890M-L, P4M890M3-V, P4M890M2-F,
> P4M890M2-L ale jest to malo prawdopodobne, w kazdym razie
> afair to wszystko ms-7255)

tak sam sobie, ale nie dopisalem - w przypadkach z nawiasu
oczywiscie musisz znalezc inny, pasujacy bios

jezeli chcesz wrzucic bios innego typu zapoznaj sie z
poleceniami programu ( w Afud408.exe dodanie "/X" wgra ci
co tylko chcesz) i wez pod uwage ze jezeli nie wiesz co
robisz to skonczysz z niedzialajacym komputerem

a, i generalnie dlaczego akurat upgrade biosu skoro piszesz:
"Jestem mocno zdecydowany na zmianę biosu bo komputer
działa mimo że ma wgrane wszelkie poprawki"?