problem z transferem na hdd

Autor: owp <owp_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Jan 2008 - 16:43:15 MET

Cześć.
Mam taki dziwny problem - otóż na laptopie z Vistą mam transfer z innego
komputera (w sieci) rzędu 500KB/s, podobnie, gdy coś przegrywam na
zewnętrzny hdd (usb 2.0) - także 500-600KB/s. Gdy korzystam z tych samych
sieciowych zasobów z 3 komputera mam transfer 5MB/s. Co jest grane ? Program
do sprawdzania hdd pokazuje prędkość dyków (i wew. i zew.) na średnio 38 i
25 MB/s. Kiedyś miałem wysoki transfer z serwera, potem różnie, ale
myślałem, że to wina sieci, to wina sieci, teraz jednak zauważyłem problem z
zewnętrznym dyskiem...
Pozdrawiam
owp