Re: buczenie zasilacza bequiet

Autor: Andre <andrehull_spam_at_poczta_me.fm>
Data: Sun 13 Jan 2008 - 18:45:20 MET

*Jacek Maciejewski* wrote:

> Niedowierzanie po raz wtóry. Tam naprawdę nie toczą się żadne procesy
> które mogłyby generować dźwięk, IMO nawet w przypadku przeciążeń
> niszczących.

juz kiedys bala dyskusja na ten temat na grupie.
ktos wyjasnil ze moga sie dziac takie rzeczy. dlaczego? nie pamietam...
moze przeplyw elektronow :)

> A z doświadczenia wiem że bardzo trudno jest
> zlokalizować w kompie źródło dźwięku.

ale u mnie nie ma co wydawac takich dzwiekow.
dyski maja jeden specyficzny odglos i pod obciazeniem w grach nie
zmienia sie on.
wentylatory u mnie pracuja zawsze z ta sama predkoscia (stary komp,
plyta nie reguluje).

taki odglos moze wydawac jedynie grafika lub chipset.
w zwiazku z tym ze dzieje sie to tylko podczas obciazania grafiki
stawiam na to.
przy obciazaniu kompa wylacznie na procesor takie odglosy nie dobiegaja.

no i ostatecznie na sluch tez dzwiek dobiega z grafiki :)

--
pozdrawiam
  Andre