Re: buczenie zasilacza bequiet

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Jan 2008 - 16:53:22 MET

Dnia Sun, 13 Jan 2008 11:31:00 +0000 (UTC), Andre napisał(a):

> buczec nie ale cichutkie cwierkanie/syczenie wystepuje...
>
> ja mam r9600xt chlodzonego pasywnie i przy wiekszym obciazeniu grafiki
> slychac wlasnie takie odglosy...

Niedowierzanie po raz wtóry. Tam naprawdę nie toczą się żadne procesy które
mogłyby generować dźwięk, IMO nawet w przypadku przeciążeń niszczących. A z
doświadczenia wiem że bardzo trudno jest zlokalizować w kompie źródło
dźwięku. Niskiej częstotliwości dlatego że efekt kierunkowy jest słaby a
wysokiej częstotliwości dlatego że dźwięk się odbija od płaszczyzn. Trzeba
używać stetoskopu, czegoś zastepczego (np. małego mikrofonu) lub eliminować
potencjalne źródła wyłączając je o ile to możliwe.

--
Jacek