Re: Drukarka laserowa do 150zł

Autor: Saper/nolin11 <nolin11_USUN_TO_at_interia.pl>
Data: Sun 13 Jan 2008 - 18:36:00 MET

Piotr M wrote:

> Hmm, może i faktycznie warto, na Allegro chodzą nawet po 199zł.

Mam ale toner nowy ~250zł, pozatym drukarka bomba, łatwo się napełnia toner
i tanio. Płaciłem 21zł z przesyłką - toner do pełna i zostało jeszcze na
czarną godzinę :).
Tylko mała moja uwaga jako, że używam wydruków z lasera do robienia płytek
termotransferem (z papieru kredowego), a ten toner uzupełnieniający nie
bardzo chce się trzymć płytek :|
Ale zaczernienie jest OK.

--
Saper/nolin11