Re: Compal - opinia o laptopach

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Sat 12 Jan 2008 - 19:16:57 MET

> Co sądzicie o laptopach firmy Compal? Widzę, że są tanie i chciałbym
> takiego zanabyć. To prawda, że mają jakieś związki z Toshibą? Może ktoś
> z Was używał takiego wytworu.

Chińska niskobudżetowa masówka. Związek z Toshibą jest taki że Compal
robi notebooki dla Toshiby. Chodzi oczywiście o najtańszą serię Satellite.

> Ostatni markowy komputer jakiego używałem to był Optimus

To też Compal.

> zadowolony. Niemniej jednak teraz używam laptopów California Access

To też Compal.

> jednym słowem nowoczesny laptop średniej klasy.

Nie dewaluujmy pojęć. Średnia klasa to Toshiba Satellite Pro, Dell
Inspiron, niektóre serie HP, Macbook. Produkty Compala czyli Acer, Asus,
Medion, Maxdata, Gericom, California, Actina, sygnowane własną nazwą i
cała masa innych, to najtańsze i najgorsze badziewie jakie tylko da się
wyprodukować.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!