Compal - opinia o laptopach

Autor: kffiatek <kffiatek.no_at_spam.op.pl>
Data: Fri 11 Jan 2008 - 20:11:24 MET

Co sądzicie o laptopach firmy Compal? Widzę, że są tanie i chciałbym
takiego zanabyć. To prawda, że mają jakieś związki z Toshibą? Może ktoś
z Was używał takiego wytworu.

Ostatni markowy komputer jakiego używałem to był Optimus i byłem wtedy
zadowolony. Niemniej jednak teraz używam laptopów California Access i
także nie mam z nimi większych problemów. W zasadzie to zależy mi na
nowoczesnym, dobrze wyposażonym przeze wszystkim z "zasoby" sprzęcie
Core 2 Duo z nowej serii, przynajmniej 2-rdzeniowy, 1-2GB pamięci,
oddzielna pamięć karty graficznej, dysk szybszy niż 4200RPM, SATA -
jednym słowem nowoczesny laptop średniej klasy. Może polecacie coś
innego? Czynnik ekonomiczny ma kluczowe znaczenie.

pozdrawiam

--
Kffiatek