Re: Compal - opinia o laptopach

Autor: kffiatek <kffiatek.no_at_spam.op.pl>
Data: Sun 13 Jan 2008 - 23:10:14 MET

Tom01 pisze:

> Chińska niskobudżetowa masówka. Związek z Toshibą jest taki że Compal
> robi notebooki dla Toshiby. Chodzi oczywiście o najtańszą serię Satellite.

> To też Compal.

> To też Compal.

> Nie dewaluujmy pojęć. Średnia klasa to Toshiba Satellite Pro, Dell
> Inspiron, niektóre serie HP, Macbook. Produkty Compala czyli Acer, Asus,
> Medion, Maxdata, Gericom, California, Actina, sygnowane własną nazwą i
> cała masa innych, to najtańsze i najgorsze badziewie jakie tylko da się
> wyprodukować.

Mam laptopa Califirnia Access jakieś 7-8 lat i pracuje bezawaryjnie,
niekiedy 2 dni bez wyłączania. Ciekawe ile Toshib, Dellówi i Inspironów
się w tym czasie rozpadło.
Nie twierdzę też że nie ma różnicy w komputerach różniących się ceną
dwukrotnie, a mających te same podzespoły. Coś jednak musi być inne.
Niemniej jednak jestem przekupny na tyle, by zaakceptować takie różnice:)

Pozdrawiam

--
Kffiatek