Re: Urządzenie wielofunkcyjne ->> brother

Autor: Phyt0n <1phyton1_at_1frazpc.1pl>
Data: Thu 10 Jan 2008 - 12:20:23 MET

Mellow wrote a message concerning to following matters on 2008-01-09 20:03:
> Witam. Składam się do zakupu urządzenia wielofunkcyjnego i jak zawsze
> mam dylemat w takich sprawach.
> Wybrałem 3 typy z każdej firmy i prosiłbym o poradę (użytek domowy):
> - Canon MP220
> - Hp F4180
> - EPSON Stylus DX8400
>
> Czy skaner tego epson'a to prawdziwe CCD bo w opisie jest CIS z sensorem
> CCD. Już teraz widze mało tuszy do tego Epsona i zastanawiam się czy za
> rok dokupie w normalnej cenie (nie uzupełniam). W dodatku ta stała
> głowica ... . HP jak to HP najwięcej na rynku, z tuszami myślę że będzie
> [...]

wez brothera 135 albo 150 (zapomnialem pelnej nazwy).
po rejestracji na ich stronie w ciagu 30 dni od zakupu dostajesz rok dodatkowej
gwarancji (razem 2 lata), poza tym tusze sa tanie - oryginalne i nieoryginalne,
a starczaja na dlugo.
Epson tez ma 2 lata gwarancji ale z zastrzezeniem korzystania z oryginalnych
materialow eksploatacyjnych.

--
Pozdrowienia!
Marcin "Phyt0n" Paczkowski