Urządzenie wielofunkcyjne

Autor: Mellow <mail_at_w.sigu>
Data: Wed 09 Jan 2008 - 20:03:40 MET

Witam. Składam się do zakupu urządzenia wielofunkcyjnego i jak zawsze
mam dylemat w takich sprawach.
Wybrałem 3 typy z każdej firmy i prosiłbym o poradę (użytek domowy):
- Canon MP220
- Hp F4180
- EPSON Stylus DX8400

Czy skaner tego epson'a to prawdziwe CCD bo w opisie jest CIS z sensorem
CCD. Już teraz widze mało tuszy do tego Epsona i zastanawiam się czy za
rok dokupie w normalnej cenie (nie uzupełniam). W dodatku ta stała
głowica ... . HP jak to HP najwięcej na rynku, z tuszami myślę że będzie
lepiej ale skaner już normalny CIS. Nie piszę że skaner będzie mi
potrzebny ale czasem może się zdażyć że będe potrzebował zeskanować
grubą książkę gdzieś w środku. Canon'a bardziej mogę porównać do tego
Epsona ale skaner słabszy wg. mnie. Aha i czy jak urządzenie ma czytnik
kart to jest wykrywane jako dysk wymienny czy tylko drukarka z tego
korzysta? I niechcę oddzielnie drukarki+skaner :) Thank you from the
mountain.

--
Mellow