Re: monitor - NEC, Samsung czy Asus?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Wed 09 Jan 2008 - 13:47:14 MET

Dnia 2008-01-09 12:46, Użytkownik Leszek K. napisał:

> Ale warunki między sprzedawcą a kupującym są takie same. Norma dopuszcza
> daną ilość martwych pikseli i towar jest w 100% sprawny. Ja się kupującemu
> nie podoba niech kupi monitor z matrycą klasy "A".

To już zależy od sprzedawcy.
Są tacy którzy w opisie podają że uszkodzone piksele mogą występować
w ilości dopuszczona przez normę nazwa-numer i na dzień dobry tracą
jakiś procent klientów.
A są tacy którzy takiej informacji nie podają a potem zasłaniają
się normą. Jeśli sprawa trafia do sądu to sprzedawca przegrywa.

Różnica w warunkach w tym przypadku wygląda w ten sposób że
sprzedawca/pośrednik wie że oferuje sprzęt nie najwyższej
jakości ale woli to przemilczeć. A odbiorca końcowy bardzo
często dowiaduje sie o tym w momencie wystąpienia problemów
czyli po odkryciu uszkodzonych pikseli.
Czyli pośrednik dokonał świadomego wyboru a klient końcowy nie
i dlatego w przypadku trafienia sprawy do sądu to sprzedawca
przegrywa.

Pozdrawiam