Dnia Wed, 09 Jan 2008 12:30:29 +0100, RadoslawF napisał(a):
> Dnia 2008-01-09 11:39, Użytkownik Leszek K. napisał:
>
>>> Jak dla mnie to tylko kwestia uczciwosci.
>>
>> A co ma zrobić ten hurtownik/sprzedawca? Producentowi nie zwróci. Norma
>> tyle przewiduje czyli monitor jest w 100% sprawny.
>
> Jeśli zgodził się na gorsze warunki między nim a producentem
> w porównaniu do umowy między nabywcą końcowym a sobą to niech
> dopłaca dopóki nie zmądrzeje.
>
> Pozdrawiam
Ale warunki między sprzedawcą a kupującym są takie same. Norma dopuszcza
daną ilość martwych pikseli i towar jest w 100% sprawny. Ja się kupującemu
nie podoba niech kupi monitor z matrycą klasy "A".
-- Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Jeżeli z tego prawa nie skorzystasz, wszystko co napiszesz może być użyte przeciwko tobie.Received on Wed Jan 9 12:50:06 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 09 Jan 2008 - 12:51:08 MET