Re: monitor - NEC, Samsung czy Asus?

Autor: Krzysztof Okoń <krzysiu_md_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 08 Jan 2008 - 09:39:46 MET

Jacek Popławski pisze:
> 1) NEC 1970NX - ale mają tylko 1 sztukę we Wrocławiu i chyba mi jej nie
> chcą przed zakupem pokazać
Kupiłem tego NECa, b. jestem zadowolony. Naprawdę ładne kolory (po
Samsungu 193p+ różnica dramatyczna), kąty szerokie (w poziomie),
smużenia nie zauważyłem. Też nie oglądałem przed zakupem (ściągany z
magazynu) i drżałem jak będzie, ale pixele OK. Minusy? Mógłby mieć
głośniki i pivota. Chociaż osobiście ani jednego ani drugiego nie używam.
Szczęśliwy kto za radą złych ludzi nie kroczy