Re: monitor - NEC, Samsung czy Asus?

Autor: adym <adym_at_nospamtenbit.pl>
Data: Tue 08 Jan 2008 - 13:23:36 MET

Jacek Popławski pisze:

> Każdy z tych monitorów może mieć martwe piksele i nie wiem jak sobie z
> nimi poradzić. Nie chcę wydać ponad 1000zł i sie męczyć z popsutym obrazem.

Wiesz..., to ze moga sie pojawic w trakcie uzytkowania to juz zdarzenie
losowe. Natomiast gdy kupujesz monitor nowy nie powinno być mowy o
żadnych bad pikselach. Obejrzec dokładnie przed zakupem w przyciemnionym
świetle. Wysyłkowo masz 10 dni na zwrot towaru (sprzedawca pewnie
zasugeruje wymiane wtedy mozesz zadac zwrotu kosztow wysylki). Nie daj
się zwieść sprzedawcy, ze producent dopuszcza bad piksele.