Re: przymusowa modernizacja

Autor: Dominik <domikw_at_KOSZ_gmail.com_KOSZ>
Data: Thu 03 Jan 2008 - 15:43:23 MET

róznica w wydajnościi jest neiwielka a co do Foconna to ja tez po raz
pierwszy sięgam po płytę tego producenta
w testach wiarygodnego serwisu, jakim jest moim zdaniem egielda.com.pl (na
stronei głónej w nagłówku masz linkdo testów płyt pod LGA 775), ów Foxconn
okazał się lepszy od MSI Neo2-FR i Abita P35. Także do Giigabyte P35-DS3R
było trochę zastrzeżeń.

nad płytą myślałem prawie 2 tygodnie i myślę, że wybrałem dobrze :)

dominik