Re: przymusowa modernizacja

Autor: banner <coen_at_interia.pl>
Data: Thu 03 Jan 2008 - 11:22:55 MET

On 2 Sty, 21:22, "Dominik" <domikw@KOSZ_gmail.com_KOSZ> wrote:
> IMHO rozsądniej będzie wziąc:
> 1) Foxconn P35A-S - około 360 zł
> 2) E2160 - około 230 zł
> 3) 2x 1GB np. Kingston (działa na chyba wszystkich płytach bez problemów z
> kompatybilnoscia) - około 130 zł
> Razem: 690 zł
>
> płyta jest solidna - w przyszłosci mozesz wsadzic nowy, lepszy procesor 45nm
> E2160 bardzo dobrze sie kreci i sporo mozna z niego wyciagnac, dobrze
> toleruje OC nawet na boxowym chlodzeniu, nie grzejac sie nadmiernie
>
> dominik

Dzieki za rady.
Nad plyta sie jeszcze faktycznie zastanowie, chociaz firma Foxconn
jakos do mnie nie przemawia...
Natomiast z OC to u mnie jest tak, ze nie ptorafie tego robic i
najprawdopodobniej nie bede. Raczej bede pracowal na tym co producent
da.

Czy zatem jesli nie skorzystam z OC, dalej lepiej wziac E2160 Dual
Core? Czy roznica w wydajnosci w porownaniu z E4500 jest rzeczywiscie
niewielka?
A jak sie ma ten E2160 w porownaniu z Athlonem 64 3200+ - zauwaze
roznice?

Dzieki,
Coin