Re: PenDrive 8 GB lub zew.dysk USB?

Autor: Ewa <Ewa_at_komp.pl>
Data: Sat 29 Dec 2007 - 20:06:45 MET

> Potwierdzam, mam dokładnie ten model i jest ok, służy mi już kilka miesięcy, był ze mną na podróżach i jak na razie działa. Wadą
> jest plastikowa szybko rysująca się obudowa, ale nie chciało mi się dopłacać za aluminiową. Krótki kabel - dla jednych wada, dla
> mnie ze względu na mobilność zaleta

Skłaniam ku zakupowi tego dysku, oczywiście o ile dostanę go jutro
na giełdzie.
Rozumiem, że nie wymaga on zasilacza (ciągnie przez USB z komputera)?
Krótki kabel - czy można go wymienić na dłuższy, to znaczy czy ten kabel
jest na stałe przy dysku czy wymienny? A jeśli na stałe, to jaka jest
jego długość?
Rozumiem również, że po podłączeniu komputer sam zauważa kolejny dysk,
czyli żadna instalacja nie jest potrzebna?
A jak go odłączasz - po prostu wyjmujesz kabel USB z komputera czy używasz
"Bezpiecznego usuwania sprzętu"?

Pozdrawiam
Ewa