Re: niepotrzebne napedy optyczne w laptopach

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 29 Dec 2007 - 19:46:22 MET

Dnia Sat, 29 Dec 2007 18:13:59 +0100, Paweł 'Róża' Różański napisał(a):

> 200 gram w notebooku może robić różnicę.

A co stoi na przeszkodzie, żeby go po prostu wyjąć z notebooka i odłożyć
na półkę? Przecież można.

> Zamiast DVD można przedłużyć czas
> pracy na baterii o połowę...

Ta, jak włożysz tam dodatkową baterię to będzie 200 gram, ale in plus.

> W sumie to nie wiem czemu. Nośnik to zwykle PITA i nic poza tym.

Ściąganie nośnika po sieci wyjdzie taniej niż kupno płytki za trzy
złote? :-)

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/