Re: Klawiatura Apple a PC

Autor: ss1 <ss1_at_poczta.fm>
Data: Wed 26 Dec 2007 - 13:09:28 MET

Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w
wiadomości news:fktdm4$h5i$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Interfejsy muzyczne na FW? WTF? Dobrych kart muzycznych do PCta od groma
> (przedzial cenowy od 400-500zl do nieskonczonosci). Nie rozumiem jakiegos
> parcia na MACa, bez sensu moim zdaniem. Co do programow sie nie wypowiem
> ale tez na pewno mocno naginane z tym Logic Studio 8. Smieszy mnie wlasnie
> jak ktos sie nie potrafi przyznac, ze kupil MACa , bo jest ladny, tylko
> opowiada bajki jaki to PERFORMANS, jaka przewaga technologiczna nad PC i w
> ogole jak "lepiej robi muzyke".

FW jest obecnie jedyna opcja jak sie chce miec jeden uniwersalny interfejs
conajmniej 16 wejsc (do blaszaka, laptopa i MAC-a), poniewaz na USB takowych
ja nie znalazlem... Co do logica - nic nie jest naginane. Ten zestaw
(sekwencer + instrumenty + rozne programy pomocnicze (chyba 25GB softu)
naprawde potrafi wszystko w produkcji muzyki. Kruczek jaki zastosowal APPLE
polega na zrezygnowaniu z zabezpieczen programu i obnizeniu ceny do 500$. I
teraz jedynym zabezpieczeniem jest komputer, ktory trzeba kupic. I tak cena
calego zestawu jest nizsza niz np. samego programu NUENDO ktory potrafi tez
takie rzeczy robic, ale juz nie ma dolaczonego takiego softu dodatkowego jak
LOGIC. Prawda jest ze MAC nie ma zadnej technologicznej przewagi uzywam w
pracy i w domu obydwu platform - i ja przeciez caly czas pisze ze kupuje
MAC-a tylko dla jego designu.