Re: Klawiatura Apple a PC

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Wed 26 Dec 2007 - 12:23:45 MET

Użytkownik ss1 napisał:

[cut]

> Bo na przyklad tylko na MAC-a jest najlepszy program do produkcji muzyki
> Logic Studio 8. A jak ktos sie zajmuje muzyka - to i tak nie korzysta z
> dzwieku wbudowanego - zarowno na MAC i PC. Interfejsy Audio na FIREWIRE na
> MAC-ach dzialaja bezproblemowo - natomiast na PC - trzeba dobrze poszukac
> aby zdobyc FIREWIRE z odpowiednim chipsetem ktory nie robi problemow.
> A tak naprawde to platforma dla mnie nie ma znaczenia - na kazdym komputerze
> mozna osiagnac to samo. Ale tylko MAC jest ladny - i ja chetnie za to
> zaplace - bo lubie ladne rzeczy.

Interfejsy muzyczne na FW? WTF? Dobrych kart muzycznych do PCta od groma
(przedzial cenowy od 400-500zl do nieskonczonosci). Nie rozumiem
jakiegos parcia na MACa, bez sensu moim zdaniem. Co do programow sie nie
wypowiem ale tez na pewno mocno naginane z tym Logic Studio 8. Smieszy
mnie wlasnie jak ktos sie nie potrafi przyznac, ze kupil MACa , bo jest
ladny, tylko opowiada bajki jaki to PERFORMANS, jaka przewaga
technologiczna nad PC i w ogole jak "lepiej robi muzyke".

--
Pozdrawiam,
Maciek