Re: Klawiatura Apple a PC

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Wed 26 Dec 2007 - 12:39:55 MET

Konrad L wrote:
> Nawet wydawalo by sie te lepsze marki jak logitech sa coraz
> mniej "przyjemne" w uzytkowaniu.

Zgadza się. Swego czasu używałem takiego Logitecha z bajerami, podkładką
pod nadgarstki itp. Był fajny, choć za lekki, a klawisze po paru latach
zaczęły się zacinać. Ale i tak był to cud techniki przy tracerach,
mediatechach i innych wynalazkach przetapianych z butelek PET, w których
każdy klawisz ma inną twardość i zaczyna się blokować po miesiącu
(widywałem takie cuda w kawiarenkach).

> Jak mi padnie moja super pancerna 9 letnia klawiatura, [...]

Przebijam - 18-letni Tandon. :) Nie do pobicia, ciężki i mięciutko
pracujący. Choć od paru lat również się kurzy - pracuję na laptopie.

k,