Re: jaką wziąć obudowę aby barracuda się nie tłukła

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Wed 26 Dec 2007 - 12:05:35 MET

Dnia Wed, 26 Dec 2007 08:12:20 +0100, Tomasz Domański napisał(a):

> muszę kłaść na pudło
> ogromniastą książkę kucharską żeby słyszeć własne myśli, tak buczy

Przymocuj dysk za pomocą elastycznnego zawieszenia. Jest ich masa różnych
rodzajów, od samoróbek po firmówki. Wszystkie skuteczne i bez obaw o
przenoszenie skrzyni. Ja już od dwóch lat nie mam dysku przykręconego do
blachy a miałem ich w tym czasie dwa. Nie wiem co to znaczy słyszeć dysk a
skrzynię mam chamską.
Swoją drogą jak można było skopać tak prosty projekt skrzynki ATX. Mówię tu
o wibracjach i transporcie ciepła. Ciekawe kto to wymyslił?

--
Jacek