Re: Jaki konfig za 2000 PLN ?

Autor: Qba <moria_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 25 Dec 2007 - 20:35:36 MET

Maciej Browarczyk pisze:

> Po pierwsze, nie kupowalbym takiego proca, wzialbym cos o wiele tanszego
> (np. E4300 lub E2180) i w razie potrzeby podkrecil.

Wiesz, jak już wcześniej pisałem chcę mieć spokój na parę lat.
;)
Jak się C2D mają do porównywalnych AMDków ? Czy w tej samej cenie lepiej
brać Intela czy AMD ?

> Plyta jak
> najbardziej ok. Grafika do kitu, jak nie wymagasz zbyt wiele (czyt.
> Crysisa na max detalach itp) to wez Radeona X1950Pro lub 7900GS (ew.
> uzywke 7900GT).

Jak już pisałem, granie nie jest moim priorytetem.
Ale też chcę mieć możliwość pogrania sobie od czasu do czasu w coś w
miarę aktualnego. Generalnie mam sentyment do kart ATI, wyjście TV jest
nieodzowne.
;)

> Nie bierz przypadkiem zadnych 8600GT/GTS, gowno do
> potegi. Nie podales jaki zasilacz Ci proponuje (to dosc wazne), bierz
> raczej firm Tagan, Corsair, Chieftec, Modecom (tylko nie feel!), Antec,
> Topower, Huntkey, Seasonic itp (jakbys mial jakis konkretny na mysli to
> rzuc, napisze czy dobry.)

Co do zasilania... zasilacz Power Factor Cośtam 400 Watt, razem z
obudową. Zawsze mogę domagać się czegoś lepszego.
Dysk twardy OK ?
Czy przy RAMie należy zwrócić na coś uwagę ?

Qba