Re: Jaki konfig za 2000 PLN ?

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Tue 25 Dec 2007 - 20:01:45 MET

Użytkownik Qba napisał:

[cut]

> Zaproponowano mi w sklepie następującą konfigurację:
> procek C2D E6750,
> płytę Gigabyte GA-P35-DS3R,
> 2x1 GB RAMu 800MHz DDR2,
> HDD Samsung SATA/300 320 GB,
> grafika MSI Radeon X2600PRO 256MB DDR3,
> X-Fi Xtreme Gamer plus obudowa,
> wszystko razem za niecałe 2200.

Po pierwsze, nie kupowalbym takiego proca, wzialbym cos o wiele tanszego
(np. E4300 lub E2180) i w razie potrzeby podkrecil. Plyta jak
najbardziej ok. Grafika do kitu, jak nie wymagasz zbyt wiele (czyt.
Crysisa na max detalach itp) to wez Radeona X1950Pro lub 7900GS (ew.
uzywke 7900GT). Nie bierz przypadkiem zadnych 8600GT/GTS, gowno do
potegi. Nie podales jaki zasilacz Ci proponuje (to dosc wazne), bierz
raczej firm Tagan, Corsair, Chieftec, Modecom (tylko nie feel!), Antec,
Topower, Huntkey, Seasonic itp (jakbys mial jakis konkretny na mysli to
rzuc, napisze czy dobry.)

--
Pozdrawiam,
Maciek