Re: Jaki konfig za 2000 PLN ?

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Tue 25 Dec 2007 - 20:43:06 MET

Użytkownik Qba napisał:

[cut]

> Wiesz, jak już wcześniej pisałem chcę mieć spokój na parę lat.
> ;)
> Jak się C2D mają do porównywalnych AMDków ? Czy w tej samej cenie lepiej
> brać Intela czy AMD ?

Wez tanszego Intela a np. pozniej kupisz Penryna. Jak nie chcesz takiego
manewru robic i nie podkrecasz to lepiej wez to co Ci zaproponowali lub
rozwaz opcje Q6600.

> Jak już pisałem, granie nie jest moim priorytetem.
> Ale też chcę mieć możliwość pogrania sobie od czasu do czasu w coś w
> miarę aktualnego. Generalnie mam sentyment do kart ATI, wyjście TV jest
> nieodzowne.
> ;)

To wydaje mi sie, ze X1950Pro spelni Twoje wymagania, czy to 256MB czy
512MB.

> Co do zasilania... zasilacz Power Factor Cośtam 400 Watt, razem z
> obudową. Zawsze mogę domagać się czegoś lepszego.
> Dysk twardy OK ?
> Czy przy RAMie należy zwrócić na coś uwagę ?

Dysk twardy spoko, zasilacz lepiej kup taki jak podalem, jesli sprzet ma
byc na dluzej, najtaniej wyjdzie kupic Modecoma 400W za 150zl (z tym, ze
znowu powtarzam, nie Feel). RAM do wyboru do koloru, wybierz byle taniej :)

--
Pozdrawiam,
Maciek