Re: Jaki konfig za 2000 PLN ?

Autor: Qba <moria_at_priv2.onet.pl>
Data: Tue 25 Dec 2007 - 19:45:52 MET

Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w
wiadomości news:fkrfj3$3e9$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik Qba napisał:
>
> [cut]
>
> W sumie jak jestes niedzielnym graczem (tj. grasz od czasu do czasu) to
> starczy czy jakikolwiek komputer oparty na AMD X2 badz C2D. Nie
> sprecyzowales czy masz jakies wymagania co do rozdzialki w grach i
> detali.

Cóż, granie nie jest moim priorytetem, po prostu w danej kwocie chcę dokonać
optymalnego wyboru. Dotąd używałem AMDków i byłem zadowolony.

Zaproponowano mi w sklepie następującą konfigurację:
procek C2D E6750,
płytę Gigabyte GA-P35-DS3R,
2x1 GB RAMu 800MHz DDR2,
HDD Samsung SATA/300 320 GB,
grafika MSI Radeon X2600PRO 256MB DDR3,
X-Fi Xtreme Gamer plus obudowa,
wszystko razem za niecałe 2200.

> Obecnie prawie kazda (jak nie kazda) plyta ma zintegrowana
> dzwiekowke i sieciowke. Nie wiem po co chcesz kupowac X-Gamera
> Creative'a, ani to dobrze stereo nie odtwarza ani szalu nie robi. Jak
> zadowoli Cie zintegrowana to pozostan przy niej, jak chcesz to stereo to
> kup cos lepszego np. Julię etc.
>
> ps. tylko do takiej karty to musisz miec porzadne glosniki :)

Głośniki i wzmacniacz też będą kupione, generalnie celuję w jakąś niedrogą
Yamahę.
Z resztą zobaczymy. Nie ma sensu pchać się w zbyt duże wydatki gdyż akustyka
mojego pokoju... kiepska jest. ;)
A kartę dźwiękową zawsze mogę wybrać wyższy model.

Qba