Re: Epson Picture Mate - ktoś ma?

Autor: Padre_peper <Padre_at_no.net>
Data: Mon 24 Dec 2007 - 00:34:14 MET

Maciek pisze:
> Witam!
>
> Dostałem na święta specjalistyczna drukarkę do zdjęć - Epson Picture
> Mate. Chciałbym jej użyć, przeraża mnie tylko, że żaden normalny sklep
> nie ma do niej wkładów.

Postawił bym ją na półce a kupił za niewiele ponad 100zł Canona Selphy i
drukowałbym wydruki termosublimacyjne o trwałości 100 lat i całkowicie
wodoodporne po 1 zł sztuka bez obaw o zasychające dysze, gigantyczne
zużycie atramentu przy druku pojedynczych sztuk i inne przypadłości
druku atramentowego.