Epson Picture Mate - ktoś ma?

Autor: Maciek <kolul_at_o2.pl>
Data: Sun 23 Dec 2007 - 22:22:52 MET

Witam!

Dostałem na święta specjalistyczna drukarkę do zdjęć - Epson Picture
Mate. Chciałbym jej użyć, przeraża mnie tylko, że żaden normalny sklep
nie ma do niej wkładów. W ogóle zdaje się że to jakiś "model-widmo".
Kupiona była na jakiejś wyprzedaży, poza nazwą "Picture Mate" nie ma
żadnego innego oznaczenia (długo szukałem - autentycznie nie ma) a
wkłady (o symbolu T557) dostępne są tylko w kilku bardzo mało znanych
sklepach internetowych. Czy ktoś ma tę drukarkę? Może ktoś wie, gdzie
kupić do niej tusze (może być w Warszawie i okolicach)? Szczerze mówiąc,
jako prezent bardzo mi sie ona podoba i z chęcią bym sobie jej poużywał...

Dla ułatwienia dam linka do jakiejś recenzji - jako że model ten nie ma
żadnego oznaczenia, może ktoś pozna go po zdjęciu :)
http://www.frazpc.pl/artykuly/323/Epson/PictureMate
http://pcarena.pl/page/75319/Epson-PictureMate-domowe-studio-fotograficzne/

Z góry dziękuję i przede wszystkim:

Wesołych Świąt! Spełnienia marzeń (nie tylko tych komputerowych), dużo
ciepła, radości, więcej wolnego czasu i uśmiechu przez cały rok :)

--
Pozdrawiam
Maciek