Re: Płyta z 6 fazowym zasilaniem.

Autor: <robak.piotr_at_gmail.com>
Data: Sun 23 Dec 2007 - 22:37:33 MET

> Realnie będzie ciężko rozpoznać. Bywa wiele pułapek.

No więc własnie to mnie martwi najbardziej. Znalazłem taką strone
GIGABYTEa :

http://www.gigabyte.pl/FileList/Pages/mb_070727_6phase/pl/tech_070727_6phase.htm

Wspominają tam "wirtulane 12 fazowe zasilanie" . I nie wiem jak to
czytać - jako marketingowy bełkot? Czy może faktycznie takie
konstrukcje mają jakieś zalety?
Róznica w cenie jest znaczna - płyta z wirtualnym 12 fazowym
zasilaniem P35 - DQ6 jest dwukrotnie droższa. Czy ta różnica w cenie
jest uzasadniona ? Co zyskuje płacą za taką płyte?

Wybieram płyte pod kątem 4 rdzeniowego procesora - jeszcze nie
zdecydowałem której z firm.
Bede wdzięczny za dalsze wyjaśnienia i ewentualne propozycje płyt
głównych.

Piotr,