Re: notebook/laptop + komórka

Autor: Wojtas <wojtas_at_#!NOSPAM!#rubikon.pl>
Data: Sat 22 Dec 2007 - 00:43:15 MET

Marek pisze:

> Chodzi mi o mobilność i dostęp do internetu
> przy możliwie najlepszym stosunku ceny do
> możliwości.

Ale nie bardzo wiem o co pytasz. Chodzi ci o używanie komórki jako modemu?
Jeśli tak to bierz taką, która obsługuje nie tylko GPRSa ale także EDGE,
UMTS itp. Np. Nokia E61/E61i.

> Co warto kupić biorąc pod uwagę koszt zakupu
> sprzętu i późniejsze opłaty stałe (abonament)
> oraz za czas połączeń?

Laptop wedle uznania, byle miał BT. A reszta to już NTG - idziesz na
stronę operatora GSM i patrzysz na cenniki i warunki świadczenia usługi.

> Ponadto jak się ma koszt i wygoda w/w rozwiązania
> do kosztu i wygody korzystania z tzw. hotspotów,
> głównie w Warszawie?

Hostspoty sieci GSM są drogie, bo coś 10PLN za godzinę. Tak więc jeśli
chcesz mieć w pełni mobilny dostęp do sieci to raczej o hotspotach zapomnij.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl