Re: Fujitsu czy Acer?? Pytanie do znających te marki

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Fri 21 Dec 2007 - 09:58:37 MET

Markus Sprungk pisze:
> Owszem, ale jak mam wybierać laptopa z dużą ilością gniazd i złączy
> dodatkowych to na pewno nie wybiorę takiego modelu, który nic nie ma tym
> bardziej, że dokupywanie dodatkowych kart rozszerzeń nie jest wcale tanie
> lub nie zawsze możliwe

Ale też nie ma sensu kupować specjalnie modeli z wielką
liczbą gniazd, jeżeli się ich nie wykorzystuje ;) Od wieków
nie podłączałem mojego notebooka do TV.

> Haha. Pamiętam jak się upierałem kupując Acera by koniecznie miał FW. Ani
> razu nie użyłem bo i po co?

No właśnie ;)

> Podłączenie zewnętrznych głośników i mikrofonu

Czyli jednak miał to? A czego więcej trzeba? :)

> Po pierwsze: kolejne urządzenie zasilane z gniazdka a ja już mam dwie
> listwy zajęte na full :)

No wiesz... Jak ostatnio robiłem remont, to sobie pod biurkiem
puściłem osobną instalację elektryczną z rozmieszczonymi regu-
larnie 4-portowymi listwami zasilającymi przykręconymi na stałe
i połączonymi idealnie pasującymi odcinkami przewodów 2.5 mm^2.
W sumie 20 gniazdek 220 V. Już teraz 3/4 mam zajęte na stałe :)

> Po drugie: nie po to kupiłem laptopa by teraz robić z niego desktopa z 1500
> różnymi dodatkami zewnętrznymi ;)

O to to. Notebook powinien być *DODATKIEM* do komputera stacjo-
narnego. Nie przekształcać się w niego, ale też nie zastępować
go. W zasadzie każdy posiadacz notebooka powinien też mieć
zwykły komputer stacjonarny do codziennej, wygodniejszej,
szybszej pracy w lepiej wyposażonej maszynie. Z monitorem
20", a nie 15". Z pełnowymiarową klawiaturą możliwą do przy-
sunięcia bliżej rąk. Z dużą liczbą portów rozszerzeń. Z szyb-
kim dyskiem twardym o dużej pojemności. Z szybszym procesorem.
A notebook ma być do pracy mobilnej nie wymagającej tego
wszystkiego :)

|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |