Re: Fujitsu czy Acer?? Pytanie do znających te marki

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Mon 17 Dec 2007 - 21:11:42 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> S-Video to faktycznie rzadkość w wielu małych notebookach.

W Acerze praktycznie standard :)

> Coś za coś. Zazwyczaj jednak jest wyjście D-Sub/DVI do
> projektora, a to w większości przypadków wystarcza. To nie
> są maszynki do oglądania filmów w końcu :)

Owszem, ale jak mam wybierać laptopa z dużą ilością gniazd i złączy
dodatkowych to na pewno nie wybiorę takiego modelu, który nic nie ma tym
bardziej, że dokupywanie dodatkowych kart rozszerzeń nie jest wcale tanie
lub nie zawsze możliwe

> Firewire niektórym może się przydać. Mnie by się raczej
> nie przydało, nigdy do niego nic nie podłączałem.

Haha. Pamiętam jak się upierałem kupując Acera by koniecznie miał FW. Ani
razu nie użyłem bo i po co?

> Co rozumiesz przez "audio zewnętrzne"? Wyjścia dźwiękowe?

Podłączenie zewnętrznych głośników i mikrofonu

> To już byłoby straszne obcięcie, nawet malutki Thinkpad,
> którego ostatnio testowałem, miał wyjście na słuchawki
> i mikrofon.

Tak, bo to standard, ale FS mógłby wyjść poza ten standard

> Kup aktywny koncentrator USB :) Bo raczej w torbie nie
> nosisz ze sobą tylu urządzeń USB? ;)

Nie da rady.

Po pierwsze: kolejne urządzenie zasilane z gniazdka a ja już mam dwie
listwy zajęte na full :)

Musiałbym trzecią listwę kupować

Po drugie: nie po to kupiłem laptopa by teraz robić z niego desktopa z 1500
różnymi dodatkami zewnętrznymi ;)

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098