Re: Fujitsu czy Acer?? Pytanie do znających te marki

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Mon 17 Dec 2007 - 01:56:02 MET

Użytkownik "Markus Sprungk" <msprungk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1i63gljv9260f.1c04ph8c2ho65$.dlg@40tude.net...

> Mam widocznie jakiś specjalny produkt bo mój Acer Aspire 5021 chodzący na
> okrągło od 2,5 roku wygląda dokładnie tak samo jak przy zakupie. No, może
> klawisze nie są już pierwszej świeżości :)
>
> Nie rozumiem tego czepiania się na siłę Acera. Widziałem padnięte Toshiby
> Qosmio po trzech miesiącach użytkowania, widziałem walnięte zasilacze w
> nowych HP seria 6715s (pisałem o tym na grupie), osobiście reklamowałem
> Fujitsu Siemens, które padły po jednym dniu użytkowania (martwa matryca),
> Asus ze swoimi bateriami itd, itp

Jesli dobrze kojarze, to Aspire nie jest seria typu "Value".
Fakt, ze te laptopy, ktore do nas przychodzily to Travelmate.
Moze rzeczywiscie trzeba mowic o konkretnych seriach/modelach...

> Acer wcale nie jest bardziej awaryjny niż inne marki a bije je na głowę
> wyposażeniem. Szkoda tylko, że ta gwarancja jest tylko roczna. To trochę
> na
> dzisiejsze czasy za mało
>
> Powiem natomiast, że bardzo mi się podoba nowa seria FS Esprimo. Bardzo
> ładnie zrobione laptopy. Szkoda tylko, że takie spartańskie. Mógłby
> wreszcie FS zacząć pakować trochę "gadżetów" do swoich wyrobów bo 4
> gniazda
> USB to na dzisiejsze czasy zdecydowanie za mało

Hmm.. chyba by mnie szlag trafil, jakbym mial odpinac i przypinac za kazdym
razem 6 kabli (w tym zasilanie i LAN) :)
Ja generalnie w porywach uzywam 2 portow (jakos nie uzywam myszki ani
klawiatury, monitora itp, co najwyzej pendrive lub czytnik kart, czasem
zewnetrzny naped... a laptop z tyloma kablami jest taki..... "najezony" :)
Jesli podlaczasz duzo, moze zainwestuj w stacje dokujaca (jesli Acer takie
produkuje)...

Pozdrawiam
Michal