Re: Laptop 17'' - prośba o ocenę.

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Thu 20 Dec 2007 - 19:53:20 MET

Paweł B. wrote:
> [...]
> jakości oczywiście i ewentualnej obsługi serwisowej.
>
> No i teraz zasadnicze pytanie - co wybrać dla młodej dziewczynki, która
> pewnie będzie grała w gry typu Sims1/2/itp... Grafika w tych grach jest
> już 3D, i czy ten Intel sprosta takim zadaniom?
> Czy jednak polecić Acera, bo laptop pewnie nie będzie intensywnie
> eksploatowany w terenie, raczej będzie na biurku, a transport okazyjnie.
>
> P.S.
> Proszę nie piszcie tylko o komputerze stacjonarnym lub konsoli, ja już
> też wspominałem, mała chce mieć laptopa 17 cali. :/

Za rok będzie chciała Jaguara i napiszesz, żeby nie sugerować, że
powinieneś kupić rower. A może zamiast ulegać niemądrym zachciankom
delikwentzachowa się jak mężczyzna i podejmie sensowną decyzję?

Notebook 17" nie daje się nosić - to maszyna do wożenia w samochodzie.
Jeśli ma być przenośny, to najwyżej 15", a lepiej mniejszy. Jeśli ma być
stacjonarny, to notebook w charakterze komputera stacjonarnego ma w
zasadzie same wady - wyje, ma wolny dysk i paskudny ekran, niewygodną
klawiaturę, większą zawodność i nie daje się odkurzać, czyli szybko
zarośnie kurzem i zdechnie.