Laptop 17'' - prośba o ocenę.

Autor: Paweł B. <botul1979_at_wp.pl>
Data: Thu 20 Dec 2007 - 13:58:03 MET

Witam,

znajomy chciałby zakupić laptopa dla córki z matrycą 17''. Aktualnie
bierze pod uwagę dwa modele:

Acer7720 z grafiką NVIDIA GeForce 8400M GS 256MB, oraz
Toshiba P200-1B8 z grafiką Intela X3100

Karta graficzna to w zasadzie największa różnica w tych modela, oprócz
jakości oczywiście i ewentualnej obsługi serwisowej.

No i teraz zasadnicze pytanie - co wybrać dla młodej dziewczynki, która
pewnie będzie grała w gry typu Sims1/2/itp... Grafika w tych grach jest
już 3D, i czy ten Intel sprosta takim zadaniom?
Czy jednak polecić Acera, bo laptop pewnie nie będzie intensywnie
eksploatowany w terenie, raczej będzie na biurku, a transport okazyjnie.

P.S.
Proszę nie piszcie tylko o komputerze stacjonarnym lub konsoli, ja już
też wspominałem, mała chce mieć laptopa 17 cali. :/

Dzięki za wszelkie sugestie.

--
Paweł B.