Re: Laptop 17'' - prośba o ocenę.

Autor: Paweł B. <botul1979_at_op.pl>
Data: Thu 20 Dec 2007 - 22:36:30 MET

Bernard pisze:

> Za rok będzie chciała Jaguara i napiszesz, żeby nie sugerować, że
> powinieneś kupić rower. A może zamiast ulegać niemądrym zachciankom
> delikwentzachowa się jak mężczyzna i podejmie sensowną decyzję?
.

To nie moje dziecko, nie moja decyzja. Pieniądze są z I Komunii Św., no
podobno chce laptopa, koniecznie 17 cali, no i ojciec uległ.
Szczerze mówiąc też bym sugerował konsolę, albo komputer stacjonarny, bo
za około 4k pln to się złoży niezły konfig.

A może orientuje się ktoś jak jest z rynkiem gier na konsolę PS3 /
XBox360 dla takiej dziewczynki - chodzi mi o gry typu Sims, itd...

Pzdr.

--
Paweł B.