Re: LG GSA 4163 (A106) - problemy z DL

Autor: chemik333 <_at_>
Data: Thu 20 Dec 2007 - 19:47:41 MET

Saper/nolin11 wrote:
> Czemu nie?? Ja ostanio wgrałem do swojej a106 stwrdziłem że mi płytek
> DL nie pali i wróciłem do A105

ano wlasnie... ja to zrobilem bo wykladala mi sie przy zwyklych... stare, x8
byly ok, ale nowe x16 (zwykle DVD +R) juz kicha i raz na piec plyt
wychodzilo raptem ok...

> A ta nagrywarka ma tak z dvd+dl <- nowych płyt DL nie nagra :| ,albo
> znaleźć stare czyste DLki (praktycznie nie możliwe) albo kupić drugą
> nagrywarkę za ~115zł z DL i LS....

i znowu. Przyczyna moze dokladnie tu lezec. Sproboj ostatni raz na A105 i
jak kicha to nic tylko nowa kupowac.

A co do biosow to szukalem tego z pol rok temu. Co prawda A106 byl w
nagrywarkach juz z rok wczesniej, ale producent wtedy go nie umiescil na
stronie i pol roku temu nie bylo (a jak wtedy nie bylo to stwierdzilem ze
nagle do starego modelu nie dodadza). Na cdrinfo tez oczywiscie szukalem,
ale znalazlem A103 i A104. Nowszych nie bylo... Ale skoro sa to mozesz
probowac :)

--
chemik333